خدای من.....


یواشکی های من

بی تو بمونم بی تابم،دلم اشوبه


سرنوشت حالم باتو،بدشم خوبه


روشنه شعله فانوسم،بی تو مایوسم


تا به سجده سر میذارم،تورو میبوسم


همین که تو باشی همیشه کنارم،همه چی حله.....ای خدا

 

اسمتو هر جایی که بیارم،همه چی حله.....ای خدا


خسته کنندس دنیا،بی ترانه تو

 

چه دلنوازه اهنگه،عاشقانه تو


از خودم میپرسم چشمات،واسه چی خیسه؟


بذاررو قلبت دستاتو،تا که بنویسه


همین که تو باشی پشت وپناهم،واسه من بسه....ای خدا


یاد تو باشه فانوس راهم،واسه من بسه...ای خدا

 

                          ای خدا...........


 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت12:14---7 دی 1391
امشب آرام نشستم...


زل زدم به دیوار...


غرق شدم تو یه سری فکـــر...


شایدم رویـــا نمی دونم ...


تا به خودم اومدم دیدم صورتم خیس شده ....


به همین سادگی !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 10:6 توسط بنده خدا| |


Power By: LoxBlog.Com